helt slut...

...efter att ha jobbat och gått 7,5 timmar i streck så kan jag lugnt säga att jag är helt slut! men måste ju säga att det känns skönt att tjäna egna pengar och slippa be sina föräldrar om pengar. ska iaf börja laga mat strax och försöka fixa min dexter sida som fuckar och inte visar ett piss! vill ju veta vilka jag ska gå med så himla mycket, det känns inte direkt kul och behöva vänta! längtar faktiskt till skolan börjar pga allt nytt som kommer hända! hahah INSPARKEN 2011 HÄR KOMMER JAG! :D


(ful bild men aja)

skriver sen, kramar <3


Kommentarer
Postat av: jossan

jag har sett din klasslista nu julia :)

2011-08-18 @ 16:54:14
URL: http://jjosefinecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0