fyfan för de som inte klarar sig själva!

sa nyss att min 18-åriga syrra inte hade något minne och att hennes hjärna var stor som innehållet av en jordnöt! sen kom jag på att jag visste vad som skulle hända, hon skulle tjura och gå rakt in till mamma och pappa och säga precis vad jag sagt till henne! och sen sitter hon och får sympati för att hon blir ''misshandlad'' med ord av mig, vet inte riktigt om jag pallar att vara den som får klara mig själv när jag är 2 år yngre än vad hon är och håller min känslor för mig själv för att jag vet att min föräldrar inte bryr sig om jag blivit slagen, mobbad etc. de säger bara sluta gråta! var inte en sån mes! du kan bättre! jaha! men ojdå!(sarkastiskt) va farligt då!( som om jag inte fanns) alla ord gör ont, de är som knivar i hjärtat när jag hör hur lite jag betyder för någon och hur mycket någon annan betyder istället(när de väl sagt att vi betyder lika mycket), har ändå redan sagt att de gillar henne bättre och att jag är den de inte gillar, fick nyss bekräftat, min teori stämde! att inte kunna försvara sig själv är svagt men att gå till sina föräldrar för att men är en mes som inte kan stå upp för sig själv det är förjävligt! kan ni något bra sätt att ta livet av sig så skriv i kommentarsfältet så kan jag göra det snarast möjligt, för klarar inte av att vara bland folk där man är oälskad....

Foto di Siamo Ragazze. :3 - - Phrases.Hot Damn.
love-stocks - 27Tumblr

Kommentarer
Postat av: maja

förstår vad du kommer ifrån, gör exakt likadant med mina föräldrar och försöker alltid göra dem stolta men det är bättre att du är stolt över dig själv! :)

2011-08-01 @ 17:02:04
Postat av: louise - med hjärtat på rätt ställe

låt inte någon tro att du inte är älskad, det finns alltid någon som älskar en. trotts att de är jobbigt att bråka och bli ledsen så löser det sig alltid och de som sårar inser sitt misstag :) du är bra på att uttrycka dig sluta aldrig med det, du kommer gå långt! <3

2011-08-01 @ 17:08:02
Postat av: agnes:)

väldigt starkt skrivet av någon som är så ung, du har hjärtat på rätt ställe och du vill ju bara väl! ibland är det svårt att uttrycka sig rätt när man är irriterad:)

2011-08-03 @ 16:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0