hiss&diss!



PERSONER MED HUMOR!
heder till alla som får folk att skratta och ha kul! alla som vågar bjuda på sig själva och ger allt, skratt förlänger livet. snooki, robert, blue mountain state grabbarna, parlamentet såna personer får en massa creed alltså. garvar sönder när jag ser dessa personer på tv och de gör sin grej, livet blir fett mycket roligare med dessa! :D

TRÄNING!
det är super skönt, uppfriskande och nyttigt för kroppen. varje gång jag tränar är jag alltid lika glad och positiv för att jag mår bra av att träna, fast helt med några andra. :) gillar verkligen att känna att jag gör något bra som behövs och att jag tycker det är kul, jag blir alltid super motiverad då! :D



TRÅKIGT VÄDER!
regn, åska, moln, vind allt det tråkiga med en svensk sommar. jobbigt men kommer alltid att vara så, önskar bara att det kunde vara mindre av det dåliga vädret! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0