last day is my best day..

idag är det sista dagen här i helsingborg känns skönt att få åka hem igen och bara ta det lugnt, gå ut och springa, jobba och ha kul! kommer visserligen att sakna helsingborg men det är ganska jobbigt att inte kunna staden fullt ut ovh inte kunna träna normalt... men nu ska allt bli som vanligt igen, hoppas jag iaf! jag kommer iaf åka härifrån vid två någonting och komma hem vid fyra tror jag, beror lite på vägarna faktiskt! :) nu måste jag gå upp på rummet och slänga ner det sista i väskan, vill ju inte få skit från päronen! skriver sen :D

Sensational Maybelline's Photos - Wall PhotosTears In The Cold
Mis fotos - Fotos del perfilLikes | Tumblr

P U S S & K R A M ! < 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0