lördag och vilken lördag!

mycket att göra men lite tid låter som gymnasiet tycker jag men ska man ha utbildning så får man kämpa! syrran har ju "fest" idag också så det är en massa tjejer här idag och de ska hålla på hela kvällen med en massa skoj saker... inte för mig då men man får ju offra sig ibland. anmälde mig till juicygossips tävling idag och lycklig med bland de tjugo sista är helt lycklig nu :D nu måste man få röster på sitt namn och den med flest namn den 5:e oktober vinner.. skulle vara helt grymt att vinna dagen efter min egen födelsedag och få en Ipad :) känns fult egentligen för nu måste man fiska röster som politiker gör, men jag vill ju verkligen vinna..


bild på mig från idag :)

aja, skriver sen och kanske har något bättre att skriva om, kramar<3


Kommentarer
Postat av: lejla ;)

omg, va kul! alltså lycka till, det är ju svårt att vinna liksom ;)

2011-09-17 @ 18:39:50
Postat av: m.-

mygad va coolt, lycka till och söt du var idag! :D

2011-09-17 @ 18:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0