jo, du....

Vad gjorde du kl. 8 imorse? - Jag gick upp för att duscha och göra mig iordning, skulle till Ullared idag ju
Vad gjorde du för 15 min sedan? - Då drack jag min Vitamin Well Reload och kollade på Hawaii Five-0
Vad har du druckit idag? - 2,5 liter vatten, mjölk, lite cola, lite mer vatten och en Vitamin Well Reload
Vad var det senaste då åt? - Umm, tuggummi kanske? Är helt beroende av tuggummi alltså hahah
Vad var det senaste du köpte? - Spenderade tvåtusen på Ullared så köpte ganska mycket saker, visar imorgon?
Fanny Lyckman | Modeblogg – Nelly.com | Page 7
Vad är det för färg på din ytterdörr? - Tror det är en mörkblå färg men jag är ingen målare så vad vet jag...
Vad är det för väder hos dig nu? - Det är sjukt mörkt ute, kanske lite svalare än de 25 graderna det var innan idag
Godaste glassmaken? - Strawberry Cheesecake helt klart, fast citronsorbet är också gott...
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, det är ju flera som träffas på det viset så, why not?
Sover du tungt? - Om jag gör, de som har varit på cup med mig vet vad jag menar
editor - Polyvore
Drömmer du mardrömmar? - Har inte drömt några på ett tag, kanske kommer några snart vem vet
Trivs du med ditt jobb/plugg? - Alla är väl skoltrötta ibland men vad säger man vill man ha en bra framtid så pluggar man
Favoritklädsel? - Svarta tighta jeans, stickat tröja, converse funkar bra för mig, det är liksom en lagom outfit
Vad ser om du tittar till höger? - En soffa, massa kuddar, väggen, tavlor, en lampa, ah det var väl allt
Vad gör dig glad? - När jag tränar blir jag glad, när jag umgås med mina vänner blir jag glad, umm när blir jag inte glad?
Zidne fotografije
Vad ska du göra härnäst? - Skriva klart inlägget och sen sova
Höger eller vänsterhänt? - Högerhänt
Humör just nu? - Är på ett bra humör, även fast skolan snart ska börja och man är tillbaka i samma veva
Favoritgodis? - Älskar mörkchoklad!
Kläder just nu? - Mjukisshort och en T-shirt
Muzy
Hur många kuddar sover du med? - Två stora kuddar, vrider huvudet så konstigt så blev utan kudde när jag bara hade en
Spelar du något instrument? - Kan spela lite gitarr och piano men inget märkvärdigt sådär
Morgon eller nattmänniska? - Lite av varje skulle jag tro
Vad är viktigast för dig? - Familj & vänner, att kunna hjälpa andra, att kunna må bra och göra det man tycker om/är kul
Är du kittlig? - Ibland men inte så ofta
Todorović Vanja
Stjärntecken? - Vågen
Äckligaste insekten? - Vet inte men typ spindlar är ju lite sådär äckliga
Stöckigt eller välstaädat? - Beror på vilken dag det är
Vad längtar du mest efter? - Vet inte att komma tillbaka till skolan och ta tag i mina betyg kanske låter som en bra ide. Längar efter att träffa klassen igen och få träna igen hahah...längtar efter massa saker helt enkelt!
My heart doesn't beat, it wobbles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0