new in!

Allting som köptes i Ullared, hår- och hudvårdsprodukter.
Tofsar, nagellacksremover och lipsyl behövdes.
Behövde en blus så denna fick följa med hem.
Hittade en snygg klänning också.
Hittade den sista USA-tröja som fanns där, kände mig nöjd då!
Behövde lite sockar och trosor, varför lägger jag upp det här?
Kollegieblock behövs alltid och solglasögon också!
Otroligt nog hittade jag ett par byxor där, satt faktiskt riktigt skönt på!
Ett par hörlurar, nytt snyggt skal, rosa USB-minne och en högtalare.
Schampo och balsam är alltid bra att ha!
Tuggummi och Vitamin Well är livsnödvändigt! 
Neutrogena Grapefruit införskaffades.
Smnkborttagning och ansiktsmasker hittade jag också några.
Hittade hårolja också luktar skit gott!
Deo, värmeskydd och inpackning satt inte fel de heller.
Lite Garnier produkter följde också med hem, BB cream och Caffeine Eye Roll-on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0