OMG...

kan inte fatta att jag redan har börjat tänka på hösten är ju lite mer än en månad kvar, om man som jag räknar med att den börjar i oktober då. men känner att det är ju då man får dra fram alla tjocktröjor, snygga jeans, kängor och mysa dubbelt så mycket! har redan börjat tänka på vad jag ska ha på mig till hösten, hur jag ska träna, vad jag ska göra och förövrigt inte göra, hur jag ska sköta skolan och körkortet och massa andra jobbigt funderingar. usch, vill verkligen bara köra järnet nu sista sommartiden och sen chilla under hösten, man kan säga att en milstolpe(?) är figyloppet, hatar att springa långt bland andra men älskar förövrigt att träna. ska slänga in lite bilder jag föll för, usch kan inte höstgrejerna komma nu, kramar!<3
 
ღ the girl next diorღ the girl next dior
sodestroyit: Inspiration190512 « Elenita
annikenl --
Fashion Inspirationssandraess -
@weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0