ones again...

Namn: Julia Maria Felicia Dahl

Ålder: 17

Längd: 164,5

Sko-storlek: 37-38

Född: I Värnamo

Bor: Värnamo, men vill flytta

Gör just nu: Pluggar, jobbar, bloggar och spelar fotboll


Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: uppmuntrande, snäll, generös

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: envis, otålig, dryg ibland


 

Vad är du rädd för: att dö, inte kunna göra saker jag vill innan jag dör, att de jag älskar dör, 

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: att jag gör mina egna beslut och är självständig

Det roligaste jobbet du haft/har: alltså alla jobb jag haft/har har varit/är roliga så kan inte bestämma mig men att jobba på cafe är alltid kul och att hjälpa människor etc. 

Har du körkort och egen bil: ett år kvar...

När tog du ditt körkort: läs ovan

När grät du senast: nyss, skrattade så jag grät

När skrattade du senast: nyss kollade på charlie sheens roast

Vem åkte du bil med sist: min pappa racerföraren Peter Dahl

Vem åt du mat med sist: alltså vet inte :S

Vem sov du hos sist: minns inte

Vem sov hos dig sist: seriöst måste varit länge sedan...

Vad var du rädd för när du var liten: hatade getingar still do!

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: tror jag ville jobba med djur

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: fem-sex gånger 

Värsta smärtan du råkat ut för: när jag bröt armen, trodde jag skulle dö

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: när jag fick träffa nya underbara vänner och började på min s.k bucket list

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: typ en av mina lärare som vissa refererar som hitler, seriöst inte schysst, visa lite hänsyn

Har du någonsin sportat: konståkning, fotboll, golf<---fast räknas det som sport?

Någon du ser upp till: mina föräldrar och de som kämpar för att nå sina drömmar och inte glider in på en räkmacka

Vad finns alltid i din handväska: plånbok, mobil, tuggummi, kalender

 


Har du varit utomlands någon gång: grekland - kreta, rhodos, kapartos - tyskland, danmark, finland, belgien

Vilken plats var finast: Grekland, men drömplasten att resa till är Asien, sjukt fint där!

Största stad/städer du varit i: Berlin, som liten


Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: OMG nej!

Rökt: dum nog och testade....

Snusat: usch nej

Druckit: men hallå!

Har du piercing eller tatuering: öronen and that is about it

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: schysst, le mycket, eyesmile, längre än mig(de flesta är såklart det) etc.

Finaste komplimang du fått: är jag är en bra människa och är mig själv

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: njaa, osäker

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: haven't we all

Har du någonsin fejkat en orgasm: ......

Hur många sex-partners har du haft: none

 


 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: storstad men det är fint på landet dock

Hamburgare eller pizza: pizza men ska inte äta sånt

Kött eller fisk: kyckling, gillar båda för mycket för att välja

Hund eller katt: alltså båda är ju skitsöta men hund har jag alltid velat ha

Aftonbladet eller expressen: veckorevyn

McDonalds eller MAX: BK

Vin eller Öl: Tre apor, yummi!

Charter- eller skidsemester: charter, kanske?

Sverige eller Utlandet: utlandet, vill till Kina, Japan, Thailand, Malaysia, Singapore, Sydkorea innan jag dör!

Sport eller nyheter: sport please

Hockey eller fotboll: FOTBOLL WOHO!

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: don't care about that

Sommar eller vinter: sommar

Vår eller höst: höst

Flyg eller tåg: flyg

Bil eller buss: buss, you never know what happends there if you know what I mean ;)

282882420314365330_owrhliv0_f_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0