sluta blogga...?

har inte skrivit på bloggen på jättelänge men har haft det lite jobbigt på sistone och har inte haft min mobil under några dagar förr-förra och förra veckan så ni som smsat vet nu varför jag inte svarat...
 
men iaf så har jag funderat mycket på varför jag bloggar och tänkt på det jag skriver om, har kommit fram till att jag verkligen älskar att blogga, men att jag dock inte kan skriva eller visa de saker jag innerst inne verkligen gillar för att det finns så många som dömer ut en så fort man är annorlunda och bryter den så kallade normen, som "alla" är formade efter.
 
har tänkt på det väldigt länge och kommit fram till att jag ska dra fram min relativt lilla låda med "dark secrets" som förmodligen ingen vet och en efter en lägga dem på bordet...för att det känns mycket bättre att det är ute i det fria och antingen accepterar man det eller inte, kommer ju bara visa vilka som är sanna vänner och inte, eller hur? :)
 
peace and love Beautiful.
It's a love story.PrinceJGonzalez
If you thought you were the only one (you're not.)Barbie Bitchhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0