today was a long day...

snart är min dag slut, ska se till att få ut det första inlägget för den nya kategorin snart med har lagt in så att den ska läggas upp vid halv elva så det är 10 min kvar typ, funderade också på om jag skulle gå starkt ut eller börja med något lite mindre men det får ni se senare! men förövrigt har det varit en tröttsam dag med skola, döma match med tränare som blir lite för mycket vinnarskallar, även om det är något bra det också så har man en skyldighet att se till att alla har kul, trivs och får spela. Hade kanske inte den bästa dagen idag helt enkelt men ska bli bättre imorgon tror jag måste dock inventera på kvantum imorgon så bli ju skoj hahah, beror på vem man är med ;) men ska se till att få tillräckligt med sömn idag, känner att jag börjar bli sjuk för är helt seg, kramar!<3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0