when things don't go as planed, have a plan B...

tja, skulle stor blogga idag men eftersom min blogg, mail, facebook och allt inte funkade så blev jag tvungen att sitta och trixa med det ett bra tag innan jag kunde komma in, men sen sprang tiden iväg? ah iaf så hade jag träning vilket var uppfriskande men knät har börjat ställa till med besvär när man ska göra massa saker, blir helt stel i benet av nån seg anledning :s men ska inte klaga träna är alltid kul vare sig man tränar med smärta eller inte, blir egentligen bara bättre att träna med lite smärta så man kämpar mer;) ska inte göra så mycket nu eller imorgon bara fixa sista skolarbetet som inte är färdigt så jag har det gjort, blev ju lame inlägg de här....



inte bra bilder men, men;)

aja massa stora kramar och en liter pussar<3

Kommentarer
Postat av: Systrana Silke

Fin blogg !

dagens blogg är uppe på bloggen, gå in & va med :)

2012-01-14 @ 23:27:48
URL: http://amazinggirls.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

Nu är dagens gåta uppe, kika in och kolla om du hade rätt !:)

2012-01-15 @ 14:17:12
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

Nu är dagens gåta uppe, kika in och kolla om du hade rätt !:)

2012-01-16 @ 15:07:46
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan! Kan du inte skriva vilka andra bloggar du läser? Både kändis och typ de i din stad eller så. Har lite ont om bloggar

nämligen och jag är sjuk..:(



Och du: What doesn't kill you makes you stronger!!

Du är stark!



Kram

2012-01-16 @ 19:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0