well hello there...

det var lika varmt idag och det kändes för j*vla skönt! borde inte svära men det kommer bara när jag blir lite allt för glad...NP i matte 1c idag, kan ju säga att jag blir glad om jag får E och gråter av glädje om jag får C, det var sjukt ansträngande och knepigt:/ annars var dagen precis som vanligt försöka komma i tid, lektioner, stå ut med att någon ogillar en utan att veta varför(oja jag vet) och träning, perfect day! imorgon blir det idrott i 30 grader(överdriver) ska nog ta det lite lugnt hade sån värk i vaderna idag, men aja skriver imorgon, kramar!<3

Get-ThinspirationI call It a Disease
I call It a Diseaseholla holla
Sugar & SpiceFacebook
the fucking name is loveTumblr
@weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0