a list because I'm on slow mode...

 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, jag jobbade mer än vanligt, pluggade mindre och blev mer instängd...
 
Hur har ditt 2012 varit? Kanske inte det bästa året men vilket år är det, man får njuta av de stunder man skrattar lite. 
 
Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Absolut, eighteen, fit and happy.
 
 

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? Är dålig med datum för har så dåligt minne men vet att det var när jag var "ledare" för ett fotbollslag under Gothia Cup, blev mest skoj och stoj haha (lite old fashion)

 

Vad är din största framgång 2012? Att jag mådde bättre mot slutet av året med ändå var jag inte hundra procent okej, jag ville mer men orken fanns inte.

 

Bästa köpet? Mina västar, skinnvästen, jeansvästen. Blev helt bananas när jag såg dem, they are mine typ.

 

Vad spenderade du mest pengar på? Alla spenderar nog mest på det här, maaat! Kommer bli ännu mer detta året haha...

 

Gjorde någonting dig riktigt glad? När jag började träna mer och kände mig starkare och helare så blev jga gladare och positivare!

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? Finns många och alla är inte ens engelska/svenska: euphoria-loreen, mblaq-this is war, I love it-icona pop, psy-gangnam style, block b-nillili mambo, otto knows-million voices, g-dragon-crayon, swedish house maffia-don't you worry child, avicii-silhouettes och massa fler som inte kan nämna för blir så hilma långt då

 

Bästa minnet från 2012? När jag åkte till tyskland med min tyskagrupp(lite off men ändå) hade sjukt kul och säger bara hur många? 

 

Hur många kysste du? Too little, too much

 

Har du haft ett förhållande under 2012? Nej, tack och lov!

 

Är det något du saknar år 2012 och vill ha 2013? Jag vill kunna bli mer fit, gladare(positivare), plugga mer och njuta mer av livet, och göra det som jag blir glad av. Jag vill avsluta terminen utan ånger.

 

Vad önskar du att du gjort mer? Varit mer med folk som gör mig glad och njutit mer av livet haha

 

Vad önskar du att du gjort mindre? Önskar att jag inte varit så sur och tvär och allmänt ledsen, little bitch here!

 

Favoritprogram på tv? Jersey Shore, Snooki och Jwoww, Pretty Little Liars, Vampire Diaries, Greys Anatomy(staving?)

Dagarna jag mådde bättre

 

Största musikaliska upptäckten? Inte från europa eller amerika faktiskt, kan inte säga mer än så.. 

 

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Önskade mig: Inget. Fick: Pengar, säng, kläder etc. Tror ordet inget har ändrat mening sedan jag lärde mig det...

 

Vad gjorde du på din födelsedag? Åt, skulle tränat, träffade familj etc.

 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Kunde ha åkt utomlands mer, tränat mer och umgåtts mer med folk

 

Vad fick dig att må bra? Att vara med människor som gjorde mig glad och träna lite då och då

 

Vem saknade du? En massa men saknade nog hur det var förut när jag kunde skratta med alla och åt allt

 

De bästa nya människorna du träffade? Förmodligen Fanny och Sara, sjukt schyssta tjejer med fina personligheter

 

Det bästa du har åstadkommit i år? Hur man kan komma upp på fötterna igen även om man tycker allting är skit och man bara vill ge upp

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2013: "Whatever happens just remember that if you fight hard, work for what you want you can accomplish anything"

 Wrap It Up: Delicious Wrap Recipes | My Fit StationGET FIT, BE HEALTHY, BE HAPPY :D

 Victoria Breton-

2013 GIVE ME EVERY BIT OF WHAT YOU GOT!!!!!!


Kommentarer
Postat av: bloppis

Hej, kolla gärna min nystartade bloppis (bloppisen.blo.gg)
 Om du inte gillar sådana här kommentarer ber jag om ursäkt. :)

2013-03-24 @ 22:27:59
URL: http://bloppisen.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0