hade bajsmycket att göra...

Tumblr_lvp65oh7tk1qltqz9o1_500_large
thank you!

- ANVÄNDER DU... -
Parfym? - det doftar ju gott
Kjolar? - nu?
Klänningar? - not now
Hoodtröjor? - yes, myyyyyys!
Hårmousse? - .....neeeeee
Hårspray? - nnars blire lockligt du
Klackskor? - inte skolan annars ska kanske
Body spray? - jaha ibland kanske det slinker med en och annan..?
Rouge? - ibland så
Foundation? - nej blir så igentäppt av det:)
Ringar? - no not married yet
Mössa? - om håret är förjävligt så åker den på
Hårband? - va är de? tofsar heter det väl?
Nagellack? - no looks like shiet on me...

- VEM/VILKA... -
Är din bästavän? - har man sånna nu för tiden?
Saknar du? - för många...
Vill du träffa just nu? - allt och alla!
Stör du dig på? - fett mycekt snack under lektionerna, kan kommeá att ske ett utbrott sanrt och då blir ingen glad -.-'
Ringde du senast? - ebba
Skrev åt dig senast på facebookchatten? - åsaaaaa<3
Vem puffade dig senaste på facebook? - vad är puffa?
Vem skrev du senaste med på msn? -  så 2009
Vem kommer du träffa imorgon? - massa i skolan, familjen, spexmänniskor bla bla bla
Vem har du inte träffat på länge? - många
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa just nu? - vem skulle jag inte ta med mig!
Festar mest av dina vänner? - paulina känn dig träffad
Är snyggast i klassen? - döh jag såklart...hahah alla är fett snygga för är man naturare så är man snygg...om man inte är stenful förstås:)
Hamnade du senast i grupp med i klassen? - johnatan, julia(!), albin och rasmus tror jag väl det var
Skulle du vilja se ut som? - mig själv?

- JA/ NEJ FRÅGOR -
Är du helsvensk? - neru, dansk också
Är du glad just nu? - si
Har du en hund? - nooooe
Har du en katt? - noooe
Har du varit utomlands nångång? - yes man
Har du svarat ärligt på alla frågor? - när är jag inte ärlig?
Är du blyg? - let's hope not
Ska du ta körkort? - vem ska inte?:)
Ska du tatuera dig/pierca dig? - pierca inom snart framtid och tatueringen kommer komma på min dödsbädd..
Vill du har barn? - småpluttar? så söta!
Hade du kunnat adoptera? - ja men helst svensk för det finns många hemlösa barn som behöver hem och...inte så troligt va men kanske
Hade du kunnat adoptera bort? - noooooo
Har du en egen dator? - yes I do
Går du i högstadiet? - gjort räknas det?
Går du på gymnasiet? - ja, NA11B för your information
Är dina föräldrar skilda? - nooo god no
Mår du bra just nu? - always do;)

om du orkade läsa grattis till dig, kommentera och få ett pris, puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0