i'm alive, don't worry!

blev inget inlägg igår kväll eftersom jag kom tillbaka till helsingborg vid 23:07 med ett försenat öresundståg, så ville helst bara sova när jag kom tillbaka vid ca 23:30. kommer iaf skriva något idag det är ett som är säkert, men det var väldigt kul i köpenhamn! köpte lite kläder, fikade lite, åt på jensens och fick äntligen min eterlängtade glass med guf inne på tivoli :D för er som inte vet vad guf är så är det som marschmallow fluff falst lite lösare ungefär som det vita skummet inne i skumbollar! jättegott!!! ;) kommer inte glömma gårdagen hade fett kul men slösade nog lite för mycket pengar i danmark, tog en massa bilder förresten som jag lägger in på lördag-söndag så ni får se vad jag gjort, är ju tråkigt med bara text! iaf så är det näst sista dagen idag åker imorgon då alltså, ska packa ihop lite och bara ta det lugnt.....

Galaxies by *Mustlovedachs on deviantARTte amo ;
Piccsy :: Recent postsbeach, bikini, blue, boy, candle, children - inspiring picture on Favim.com

K R A M & P U S S ! < 3


Kommentarer
Postat av: amanda

skön blogg! längtar tills du fixar allting :D

2011-07-11 @ 12:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0