nollning avklarat...

...nu är det förfest och inspark som gäller! fyfan va kul jag hade, men har aldrig luktat värre... känner forfarande fisklukten, även att det inte är jag som luktar apa. einar saknar jag redan, mitt och paulinas lilla jesu barn, vägen till och från nollningen var smärtsam, men verkligen värt det! men lite brottning i sill, ruttna grönsaker, lök, rödbetssallad är aldrig fel, inte heller rugby med einar! och rulla i gräset medans man dränkts i tomatsås, sirap, mjöl, sill, rödbetssallad var inte så tokigt de heller! värst var väl att få bort lukten och allt annat äckligt, aja nu ska jag tagga förfest och inspark! TAGGA! :D

lägger upp bild sen.

skriver sen, kramar<3

Kommentarer
Postat av: Emilia

Härligt inlägg! Du verkar ha haft det roligt!

Cheacka gärna in min blogg!

KRAM!

2011-09-02 @ 19:28:53
URL: http://nowemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0