new categorie and black eye...

skaffat en ny kategori på bloggen, ni ser den under allmänt, ska försöka lägga in något inlägg på den under veckan. fick även vakna med mindre sömn än vanligt och en mindre tydlig blåtira på vänstra ögat, tackar för den! men hade tur att jag inte fick en blå näsa istället, så det tackar jag för, kunde ju varit värre än vad det redan är...fast har ju gympa imorgon och kom på att va f*n ska jag göra, testade ju att springa idag och mådde lite dåligt så liksom vad ska jag göra? har ju inte världens lättaste lärare att säga till att man behöver/ska/måste ta det lugnt...kommer ju springa imorgon så hallå tänkt om jag bara faller ihop och bara ligger där, fast måste medge att det skulle se lite kul ut dock, men nog om mina allmänna problem så skriver imorgon, kramar!<3
 
kan inte fatta att det bara är någon månad kvar tills jag måste gå klädd såhär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0