finally everything is solved, like the last piece of a puzzle..

nu har äntligen allting löst si, min plågoande fick sig ett sanningens ord, kommer dock inte nämna namn inte bra för någon av oss, vill helst bara glömma allting och gå vidare med de jag kan göra. efter att hota med polisanmälan så la denne då av, eftersom en prick i registret inte är så himla kul när man kan bli straffad för det. har även löst allt med min gamla kompis om jag bråkade med löste alla missförstånd och tillrätta visade rykten etc, så himla skönt att allting löst sig när man bara vill kunna njuta av sin tid i livet...låter så himla djupt men så är det bara man vill kunna leva ett liv där ingen dömer en för vad man gör och hur man ser ut etc. bara sluta döma andra helt enkelt blir bättre för alla ju:)


okej, normal glad tjej på väg framåt;)

uppehållet på någon dag var pga detta hoppas ni förstår, kramar<3

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

Nu är dagens gåta uppe, kika in och kolla om du hade rätt !:)

2012-01-14 @ 12:37:53
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0