miss you, miss me, miss who we were...

har inte hänt så mycket idag men träffade ju Ebba, Matilda och Martina va kul att se dom igen! fixade ett jobb till idag om jag vill ha det, får och kan osv. har ju redan ett men måste ju kunna jobba där först och främst:) ska jobba imorgon med fast då ska jag döma matcher och få bitha mig lite, love it! aja ska äta lite låg kalori glass hahah sån tönt jag är men ska man vara nyttig så ska man;) kramar<3

ENG: nothing special happend today but I met Ebba, Matilda and Martina it was nice to see them again! got another job today if I want it, can have it and if my mom let's me etc. but I already got a job and I must be able to work there first of all:) working tomorrow to but I'm going to be a refree for a couple of soccermatches and I get to be a bitch a little love it! well going to eat some low calori ice cream now if you want to be healthy you do what you can;) hugs<3




Kommentarer
Postat av: Sannie

Deltag i min blogg tävling, då du har chansen att vinna ett porträtt som jag ritar till dig ^__^



http://sannie.blogg.se/2012/january/-portratt-tavling.html



Var med vettja! trololol ^__^

2012-01-07 @ 20:56:13
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0