only me..?

är det bara jag som vill till MTV Worldstage i Göteborg på torsdag? alltså verkar helt grymt ju, tänk alla artister och skön musik, är ju en bonus att det är gratis:) känner mig helt sjukt lack bara har inte hört någon snacka om det typ fast mer lack på att jag trodde det var nästa vecka...är ju lite sent då annars. vill bara dit egentligen fast nu känns inte som om sommarlovet har börjat än och det regnar bara hela tiden, jippi vilken bra start;) aja ska sleep nu för ska springa imorgon bitti och vill inte springa i in i ett träd eller något, kramar!<3
 

Kommentarer
Postat av: Bexy

Jag önskar verkligen att jag kunde åka på det >.< Skitliv.

Svar: samma här! hade säkert varit hur kul som helst, blev helt lack på att jag inte åkte -.-'
Julia Dahl

2012-06-21 @ 13:14:50
URL: http://bexelyn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0