well things don't go as planed...

skulle skrivit tidigare idag men allt bara kom på en gågn och jag var körd...kom på att jag är fett pank med, måste börja prioritera, slänga gammalt eller sälja vad vet jag, men behöver helt enkelt cash och det är fort hahah;) ska döma matcher på söndag, två efeter varnadra blir skönt med lite morgon träning på det med! är nog det bästa som finns när man tränar och har roligt samtidigt, då har jag gjort mitt liksom:)


det jag köpte igår då och just det jag behövde, nästan iaf...
USA tröja - ONCE
Svart oversize linne - Gina Tricot
Svart bandeau - Gina Tricot

aja ska inte tjata om mitt boring liv nu, men videoinlägg är uppe imorgon, kramar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0